LaçoLaço Sahne Senin LC7837
LaçoLaço Sahne Senin LC7837
LaçoLaço Sahne Senin LC7837

Laço Sahne Senin LC7837

  • Normal koşullarda : Sipariş tarihiniz itibariyle 24 SAAT içerisinde kargo yapılmaktadır.
  • Tahmini Kargo Tesimatı : Normal şartlarda 1-3 iş Günüdür. Bazı uzak bölgerlerde süreler değişebilmektedir.
  • Peşin Fiyatına 3 Taksit Seçeneği
  • Vade Farkı İle 9 Taksite Kadar Ödeme Ayrıcalığı
Fiyat : ₺761,64(KDV Dahil)
Stok Kodu (8681689378370)
Barkod : 8681689378370

Laço Sahne Senin LC7837

 

OYUNUN AMACI: Oyunun ana hedefi, oyuncuların çizim, anlatım veya pandomim kullanarak takım arkadaşlarına belirli terimleri açıklamaları ve bu açıklamaları doğru bir şekilde tahmin ederek oyunu kazanmalarıdır.

KARTLAR: Kartların arka tarafındaki sayılar, belirli kavramların zorluğunu gösterir. Sayı 3 içeren kartlar daha kolay kavramları, sayı 4 orta zorluktaki kavramları ve sayı 5 ise zor kavramları temsil eder. Ancak, gerçek zorluk derecesi özneldir. Kartın ön tarafındaki 6 farklı kavram, oyun tahtasındaki renk ve sembollerle eşleştirilmiştir. Renk, açıklanması gereken kavramı belirtirken, sembol ise istenen açıklama yöntemini gösterir. Örneğin, eğer oyuncunun taşı sarı bir kare üzerindeyse ve yanında çizim sembolü varsa, görevi çizim yaparak anlatmaktır.

OYUN ALANI: Oyun alanı, bir başlangıç noktası, bir hedef alanı ve içinde kavramsal kartların bulunduğu bir alan içerir. Her bir alan belirli bir renk ve sembolle tanımlanmıştır. Renk, açıklanması gereken kavramı belirtirken, sembol ise nasıl anlatılacağını açıklar. Örneğin, çizim sembolü çizimle anlatmayı, açıklama sembolü sözlü açıklamayı, pandomim sembolü ise jest mimik ve hareketlerle anlatmayı temsil eder.

HAZIRLIK: Oyuna 2, 3 veya 4 takım katılabilir, her takımda en az 2 oyuncu bulunmalıdır. Her takımda 1 adet piyon bulunur ve başlangıç alanına konulur. Oyun kartları, sayılarına göre sıralanarak iyice karıştırılır ve yüzleri aşağı bakacak şekilde belirli alanlara yerleştirilir. Oyuncular, çizim görevleri için kağıt ve kalem hazırlarlar. Oyun başladığında, her turda bir takım oyuncusu tanımlayıcı olarak belirlenir ve tüm oyuncular sırayla bu rolü üstlenir. Takım arkadaşları, belirli bir süre içinde bu görevi yerine getirmeye çalışır. Bir tur tamamlandığında, bir sonraki turda tanımlayıcı oyuncu değişir ve oyun bu şekilde devam eder.

OYUN AKIŞI: Her takımın bir adet piyonu bulunur. Piyonlar oyuncuların başlangıç alanına yerleştirilir. Oyun başlamadan önce ilk takımın oyuncusu, kart destesinden 3, 4 ve 5 sayılı kartlardan bir kart seçer. Her takımın ilk oyuncusu, seçtikleri terimi belirler ve sırayla anlatılır. Terimi tanımladıktan sonra takım arkadaşları doğru bilirse, kartın arkasındaki sayı kadar ilerler. Bu kural sadece piyonlar başlangıç karesindeyken geçerlidir. Sonrasında ise tur döndükten sonra tekrar kart çekilir ve bulunduğu sembole göre tanımlama gerçekleşir.

ÇİZİM:  Verilen terim çizilmelidir. Çizimi yapan oyuncu konuşmamalı veya jest yapmamalıdır. Takım arkadaşlarının çizimi doğru yapıp yapmadığını onaylamak için yalnızca başını sallamasına izin verilir. Çizim, harf veya rakam içermemelidir.
ANLATIM:  Burada kavramlar, kelimelerle ifade edilmektedir. Bir terimin tam adı, bir ismin bir kısmı veya türetilmiş bir kelime kullanılamaz.
PANDOMİM: Pandomim, jest mimik ve vücut hareketlerini kullanarak hikâyeleri veya kavramları ifade etme sanatıdır. Bu performans türünde, oyuncular konuşamaz veya ses kullanamazlar; bunun yerine duygularını, olayları ve kavramları fiziksel olarak canlandırırlar. Pandomimde, jestler, yüz ifadeleri, vücut duruşları ve diğer fiziksel elementler kullanılarak anlatım güçlendirilir.
DİKKAT: Eğer bir oyuncu belirtilen kurallara uymazsa, kendi takımı artık kart çekemez ve sıra bir sonraki takıma geçer. Süre sınırı, takım arkadaşları tarafından bir kum saati yardımıyla kontrol edilir. Takım, verilen süre içinde verilen kelimeyi tahmin ederse, etkinlik kartının arka yüzünde gösterilen sayı kadar kare hareket edebilir. Ancak, kavram tahmin edilemezse, şekil aynı yerde kalır ve sıra bir sonraki takıma geçer. İlk oyuncu, desteden son kartı çekerek oyunu başlatır. Takım terimi doğru şekilde tahmin ettiğinde ve figürünü hareket ettirdiğinde karşı takımın figürü zaten orada ise bu durumda karşı takımın figürü bir kare geri gitmelidir eğer o alanda da arkasında başka bir figür varsa o figür de bir kare geri gitmelidir.
AÇIK TUR: Kartın üzerindeki terim kırmızı renkte başladığında, bu bir açık turdur. Örneğin, oyun alanında piyonun çizimin üzerinde ve çektiğin kartta terim kırmızı renkte olduğunda, bu bir açık turdur. Bu durum, tüm takımların terimi tahmin etmesi gerektiği anlamına gelir. Tanımlayıcı kartı kimseye göstermemeli. Eğer terim, rakip takım bir oyuncusu tarafından tahmin edilirse, kendi piyonu 4 kare ilerler; tanımlayanın takımı ise 2 kare ileri gider. Eğer tanımlayıcının takımı terimi doğru tahmin ederse, 6 kare ileri gider. Açık turda kartın arkasındaki sayı geçerli değildir.
3 OYUNCU İÇİN KURALLAR:  Her oyuncu bir piyon seçer ve onu başlangıç noktasına yerleştirir. Bu oyun sadece açık turlardan oluşur; terimin siyah veya kırmızı renkte olmasına bakılmaksızın, her oyuncu terimi rakiplerine anlatır. Eğer terim doğru tahmin edilirse, hem tahmin eden oyuncu hem de açıklayan oyuncu, kartın arkasındaki sayı kadar ileri hareket eder. Eğer hiçbir oyuncu terimi doğru tahmin etmezse, sıradaki oyuncuya geçilir. Diğer tüm kurallar, takımlarla oynandığında geçerlidir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde yasal mevzuata uygun olarak çerezler (cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız